Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 04.05.2024, 02:16

Мелекінська школа

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 55
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Нормативно - правова база

                                                               
    освітня субвенція (зарпл педагогів з нарахуванням) місцевий бюджет (зарплата техперснала о з нарахув) комунальні послуги 2230 2210   2240 2240 2240 2240   Фінансовий звіт по школам з 01,01,2018 по 25,05,2018      бланид,сувіл,АХД 3122   #   итог  
1     питание   дизтопли техконт авто страх плат'ж повір лічиіль повір лічиіль           уголь пилеты налог на воду         миючи засоби              
8 Мелекин 1170477,00 398393 94333 12796 480-предохр,420-держат д/пк,1744- запчас   7611,73                 206713   177         895           1891395,73  

   Витяг з протоколу13

засідання педагогічної ради

Мелекінської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів

від 23 травня 2018 року                             

Присутні: 19 вчителів

Відсутні: 0

 

Порядок денний.

  1. Обговорення та вибір проектів підручників для учнів 1-го класу.
  2. Складання списку для замовлення підручників, що видаватимуться за кошти державного бюджету у 2018 році.

 

  1. По першому питанню слухали:

        1.1.  Вчителя початкових класів Букіну С.Д., яка повідомила, що обрала підручник «Українська мова. Буквар»; Большакової І. О., Пристінської М. С. (2018). Буквар допоможе учням 1 класу висловлювати думки, почуття, спілкуватися легко із задоволенням. Завдяки цьому підручнику девізом навчання 1 класу стануть слова:

«МИ живемо в Україні. Наша мова – українська.

Ми будемо вчитися говорити, читати і писати українською».

Цікаві та яскраві ілюстрації. Весь навчальний матеріал спонукає до творчої роботи вчителя та учнів. І саме основне те, що постійно прослідковується зв'язок з реальним життям дітей. В ньому представлені різноманітні ігри, читання складів в ігровій формі, вікторини, скоромовки. Навчає швидкому читанню. В підручнику питання, чому ми спілкуємось українською мовою, чому важливо знати державну мову, доступне формулювання правил, спрямованих на розуміння учнями сутності поняття, подано зразок виконання завдання, завдання на розвиток критичного мислення ,формування вміння розрізняти правдиву і неправдиву інформацію за малюнком, підтверджувати свою думку фактами.

       Вчитель порекомендувала  підручник «Мистецтво» Калініченко О.В.; Аристової Л.С. (2018).Вона повідомила ,що у цьому курсі завдяки живопису та скульптурам, театральних вистав, мультфільмів, пісень та танцювальної музики - діти пізнають такий предмет, як «Мистецтво».

Навчаться малювати й ліпити, співати і танцювати.

1.2.  Вчителя початкових класів Євіч Н.В., яка запропонувала підручник з російської мови «Російська мова» Самонової О. І.; Горобець Ю.О. (2018). Підручник повністю відповідає чинній програмі НУШ, відповідає сучасним вимогам навчальної книжки. В книзі реалізовані сучасні освітні концепції. Багато тем нових, які задекларовані чинною програмою. Ці теми передбачають фінансову грамотність, сучасний підхід до життєвих ситуацій, математичну компетенцію. Підручник насичений малюнками, до яких коротко формулюються завдання. Кожна тема закінчується самооцінкою учня. Підручник містить практичні завдання, роботу в групах чи парах, мовленнєві або язикові задачі, ігри, цікаві матеріали.

1.3. Вчителя початкових класів Боженко В.Л., яка повідомила, що обрала підручник «Математика» Логачевської С.П.; Логачевської Т.А.; Комар О.А. (2018). Побудова посібника співзвучна з модельною програмою 1 класу, створеною на основі проекту Державного стандарту початкової загальної освіти Нової української школи. Подання навчального  матеріалу будується на досвіді авторів-практиків, які протягом багатьох років використовували внутрішньокласну диференціацію в навчальному процесі.

1.4.   Вчителя початкових класів Букіну Т.М., яка  зазначила, що підручник «Я досліджую світ» Большакова І.О.; Пристінська М.С. (2018) заохочує дітей та батьків до навчання впродовж життя. Інтегрований курс «Я досліджую світ»  відповідає віковим особливостям сучасної дитини та типовій освітній програмі, яка розроблена під керівництвом Р.Б. Шияна.

Вдало складена змістовна лінія підручника допоможе учням досліджувати світ, обговорювати, міркувати, мріяти, створювати, проводити постереження за навколишнім світом, робити висновки, проводити досвіди,  створювати діаграми в зошиті.

 5. Вчителя англійської мови Мухіну Н.І., яка повідомила, що   підручник «Англійська мова для 1 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) Пухти Герберт; Ґернґроса Ґюнтер; Льюіс-Джонса Пітер (2018) створений відповідно до чинної програми з іноземних мов і продовжує серію навчальної літератури, рекомендованої для оволодіння англійською мовою у загальноосвітніх навчальних закладах. Підручник побудовано на принципах комунікативності, інтегрованого розвитку всіх видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письма. В ньому автор дотримується загальнодидактичних принципів доступності, логічності, свідомості, активності та наочності у навчанні.

2. По другому питанню слухали заст.директора Кулікову І.О., яка запропонувала скласти список для замовлення підручників, що видаватимуться за кошти державного бюджету у 2018 році.

 

1 клас

 

         

 

 

Назва підручника

Автор

 
 

1«Українська мова. Буквар»

2.  «Мистецтво»

3.  «Російська мова»

4.  «Математика»

 

5.  «Я досліджую світ»

6. «Англійська мова для 1 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) 

Большакова І. О., Пристінська М. С.

Калініченко О.В.; Аристова Л.С.

Самонова О. І.; Горобець Ю.О.

Логачевська С.П.; Логачевська Т.А.; Комар О.А.

Большакова І.О.; Пристінська М.С.

 

Пухта Герберт; Ґернґрос  Ґюнтер; Льюіс-Джонс Пітер  

 

Ухвалили:

 

  1. Обрати проекти підручників для 1 класу за списком, запропонованим заст. директора  Куліковою І.О.

                      

   Протокол № 8

засідання педагогічної ради Мелекінської загальноосвітньої школи
                 І – ІІІ ступенів від 13 лютого 2018 року
                 Присутні: 18 вчителів
                 Відсутні: 0

Порядок денний.

1. Обговорення та вибір проектів підручників для учнів 5-го класу.
2. Складання списку для замовлення підручників, що видаватимуться
за кошти державного бюджету у 2018 році.


1. По першому питанню слухали:
1.1. Вчителя зарубіжної літератури Герасименко Т.В., яка повідомила,
що обрала підручник «Зарубіжна література» під редакцією Є. Волощука,
тому що він відповідає сучасним вимогам до організації навчального процесу
з даного предмета. Підручник містить спеціальні рубрики: «Літературознавча
довідка», «Літературна кухня», «Коментар архіваріуса», «Український
мотив» та інші, - які навчають учнів вдумливого і творчого читання. Цікаво
підібрані запитання і завдання для індивідуальної, парної та групової роботи
спрямовано на розвиток читацької фантазії та реалізацію творчих здібностей
учнів.
1.2. Вчителя російської мови Клименко С.В., яка запропонувала
підручник з російської мови автора Л. Давидюка. Це вже не перший
підручник цього автора, з яким працюють вчителі російської мови. Даний
підручник цікавий тим, що розділ «Види мовленнєвої діяльності» не
винесено окремо. Види мовленнєвої діяльності: говоріння, письмо, читання
розосереджені в кожному розділі підручника.
Основна форма діяльності учнів: робота з прозовим чи віршованим текстом,
до якого наведені завдання як в усній, так і в письмовій формі на закріплення
нового матеріалу і вже вивченого. Правила виділені чітким, жирним
шрифтом. Привертають увагу і ігрові вправи, цікавий матеріал. Для
п'ятикласників виявиться корисною рубрика про відомих письменників,
поетів, художників і т.п. «Знайомтеся: Особистість!».
     У домашній сторінці крім основної домашньої вправи, знову ж таки з
акцентом роботи з текстом, є рубрика «Вузлик на пам'ять», в якій зібрані
мудрі думки, афоризми, прислів'я різних народів світу. Ще одна рубрика
«Орфографічна розминка» дає можливість не тільки запам'ятати правильне
написання і наголос в словах, але і можливість знайти помилку і виправити її
в неправильно написаному слові.
     Таким чином, підручник Людмили Давидюк пропонує шлях вивчення
російської мови на основі спостереження, аналізу, зіставлення, обговорення і
дискусії, замислюватися і знаходити потрібні рішення.
1.3. Вчителя математики Ніколаєву О.В. яка повідомила, що
підручники «Математика, 5» Н. Тарасенкової та ін., «Математика, 5»

А.Мерзляка та ін. створено відповідно до Державного стандарту загальної
середньої освіти. Структура підручників дуже схожа. Але підручник
Трасасенкової має свої переваги: матеріал підручника направлений на те,
щоб показати учням прикладне використання предмету у житті (рубрика
«Застосуйте на практиці»); цікаво побудовані навчальні тексти параграфів:
1) актуалізація особистого досвіду учнів; 2) міркування (або задача), що
приводять до нового поняття, факту, способу діяльності; 3) формулювання,
яке треба запам’ятати; 4) проблемне запитання із відповіддю; 5) приклад
короткого запису нових позначень; 6) вказівка «Зверніть увагу»; 7) типова
задача; 8) узагальнення способу розв’язування типової задачі (чи вказівка на
особливості). Однією з особливостей підручника є те, що більшість задач
розв’язано одночасно двома способами: алгебраїчним та арифметичним,
оскільки учні в кінцевому результаті повинні оволодіти обома цими
способами.
1.4. Вчителя природознавства Вдосову П.Ф., яка зазначила, що саме з
предмета природознавство ми можемо дати учням уявлення про
природознавство як предмет, розповісти що ж вивчає природознавство.
Підручник Т.В.Коршевнюк, В.І. Баштовий може дати таку можливість. А
саме: про різноманітні явища, небесні тіла, тіла, що розташовані на Землі.
Також цей підручник дає зрозуміле бачення історії розвитку нашої планети,
її будову, зміни, детально розповідає про безліч інших організмів – тварин,
рослини, гриби, бактерії. Підручник навчить відрізняти потрібне, корисне
від шкідливого, розповість про правила охорони і збереження
довколишнього середовища.
  1.5. Вчителя англійської мови Мухіну Н.І., яка повідомила, що
підручник для 5 класу з англійської мови автора Карп’юка О.Д. створений
відповідно до чинної програми з іноземних мов і продовжує серію навчальної
літератури, рекомендованої для оволодіння англійською мовою у
загальноосвітніх навчальних закладах. Підручник побудовано на принципах
комунікативності, інтегрованого розвитку всіх видів мовленнєвої діяльності:
аудіювання, говоріння, читання, письма. В ньому автор дотримується
загальнодидактичних принципів доступності, логічності, свідомості,
активності та наочності у навчанні. Яскраво
ілюстрований підручник складається з розділів, побудованих за тематико-
ситуативним принципом. Організація навчального матеріалу в розділах
передбачає використання інтерактивних методів навчання.
1.6. Вчителя української мови та літератури Попович М.В., яка
охарактеризувала підручник «Українська мова. 5 клас» Глазової О.П.
Підручник відповідає вимогам Державного стандарту загальної
середньої освіти в галузі «Українська мова».
Структура і зміст підручника спрямовані на розвиток особистості учня,
формування в нього мовленнєвої культури, комунікативної компетентності,
гуманістичного світогляду, національної свідомості, високої моралі, активної
громадянської позиції, естетичних смаків і ціннісних орієнтацій.

В основу концепції підручника покладено формування мовної
особистості учня у контексті розвитку навичок XXI століття.
Завдання сприяють розвитку чіткого та логічного мислення, мають
виховний характер. Цей підручник навчить п’ятикласників поваги до інших
та до себе, і допоможе зрозуміти, що майбутнє України – в ваших руках.
Підручник «Українська література» автора Авраменко О. підготовлено
відповідно до концепції Нової української школи. Цей підручник містить
завдання для творчого мислення, для аналізу змісту та особливостей
художніх творів. Різнорівневі завдання зорієнтовані на вікові особливості
учнів.
1.7. Вчителя з основ здоров’я Мережко Т.Г., яка повідомила, що обрала
підручник «Основ здоров’я» під редакцією авторів Беха І. Д., Воронцової Т.
В., Пономаренко В. С., Страшко С. В., тому що він відповідає сучасним
вимогам до організації навчального процесу з даного предмета. Підручник
містить спеціальні рубрики: «Блок-схеми», «Завдання підвищеної
складності», «Завдання для обговорення», «Проект», «Додаткові вправи» та
інші, - які спрямовані на розвиток життєвих навичок, що сприятливо впливає
на здоров’я, безпеку та розвиток учнів. Цікавими прикладами представлені
питання фінансової грамотності, підприємливості, громадянської
відповідальності, екологічної безпеки.
2. По другому питанню слухали заст.директора Кулікову І.О., яка
запропонувала скласти список для замовлення підручників, що
видаватимуться за кошти державного бюджету у 2018 році.

                                       Фінансовий звіт Мелекінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

Станом на 31.10.2017 року. витрачено згідно кошторису такі суми з місцевого бюджету:

- Харчування дітей – 35204,44

- Придбання дизпалива для шкільного автобусу – 84034,73

- Техконтроль авто – 348,75

- Страховий платіж – 1131,73

- Повірка лічильників – 2124,58

- Папір – 791,66

- Класні журнали – 833,28

- Комунальні послуги за воду – 79454,26

- Відрядження - 370

- Миючі засоби  (бланідас, сувіла) - 2740

- Вугілля – 191684,3

- Пілети – 49952,98

- Податок на  воду – 301,07

- Ноутбуки – 45600

- Радіатор на автобус – 6600

- Капремонт котельні – 409514

- Екзвіт котельні – 2529

- Аванс 30%  за капремонт котельні - 175506

- Зарплата вчителів з освітньої субвенції – 1644801,11

  • Зарплата техперсоналу з місцевого бюджету – 819840

Суми подано в тис. грн.

 

Директор школи    Мережко Т.Г.

 

Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz