2) продумати назву ( тобто відповісти на питання:
Про що піде мова? Що належить дізнатися? Що я вже знаю про це?);
3) прочитати зміст пункту (параграфа);
4) виділити всі незрозумілі слова і вирази та з’ясувати
їх значення ( у підручнику, довіднику, у вчителя, батьків, товаришів);
5) поставити по ходу читання питання і відповісти
на них ( Про що тут іде мова? Що мені вже відомо про це? Щ саме про це
повідомляється? Чим це можна пояснити? Як це співвідноситься з тим що я вже
знаю? З чим це потрібно не переплутати? Що з цього має вийти? Для чого це
робиться? До чого це можна застосувати? Коли і як застосовувати?);
6) виділити (виписати, підкреслити) основні
поняття;
7) виділити основні теореми або правила;
8) вивчити визначення понять;
9) вивчити правила;
10) розібрати конкретні приклади в тексті і
придумати свої;
11) скласти схеми, малюнки, таблиці, креслення;
12)запам’ятати матеріал, використовуючи прийоми
запам’ятовування(переказ за планом,
кресленням, схемою,повторення важких
місць);